Catalonia Gourmet col·labora en aquest projecte amb el clúster vitivinícola INNOVI i amb la participació d’EURECAT. Entre les seves empreses beneficiàries trobem Torrons i Mel Alemany.

L’objectiu principal del projecte PROPERS és avaluar la viabilitat  de diferents tecnologies i recursos digitals per a empoderar el consumidor, a través d’un prescriptor digital, per a millorar la seva  experiència en diferents moments del consum habitual, a més d’aportar-li un valor diferencial a través de la comunicació de l’empresa.

Catalonia Gourmet col·labora en aquest projecte amb el clúster vitivinícola INNOVI i amb la participació d’EURECAT. Entre les seves empreses beneficiàries trobem Torrons i Mel Alemany. És finançat a través de la convocatòria 2021 “Ajuts a Iniciatives de Reforç de la Competitivitat (IRC)” de l’Agència per a la Competivitat de l’Empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya

L’objectiu principal del projecte PROPERS és avaluar la viabilitat  de diferents tecnologies i recursos digitals per a empoderar el consumidor, a través d’un prescriptor digital, per a millorar la seva  experiència en diferents moments del consum habitual, a més d’aportar-li un valor diferencial a través de la comunicació de l’empresa.

Amb aquesta finalitat es desenvolupen tecnologies útils per la millora de la comunicació amb el consumidor, digitalitzant l’experiència de la compra i consum del producte gurmet.

Amb PROPERS, els socis participants podran incrementar la seva competitivitat, millorant l’experiència del consumidor durant el pre i post consum del producte; fidelitzar els usuaris amb les marques i el seu storytelling; augmentar el posicionament de l’empresa en mercats nacionals i internacionals i actualitzar el missatge a transmetre, d’acord amb els valors, per fer-ho atractiu a segments de la població específics com el jovent.