Al llarg del mes de juny, des del Clúster Food Retail hem tingut l’oportunitat de participar en les jornades de formació en màrqueting i comunicació organitzades per ACCIÓ – Generalitat de Catalunya, adreçades a project managers i responsables de comunicació dels clústers catalans.

Aquestes sessions han estat una excel·lent ocasió per actualitzar coneixements, compartir experiències i millorar tant les nostres estratègies globals com les tasques del dia a dia. 

El 4 de juny, Lorena Rodríguez, de Creative Corner Agency, ens va oferir una sessió pràctica sobre com optimitzar l’ús de la intel·ligència artificial aplicada a les xarxes socials. L’11 de juny, vam comptar amb Carles Revilla, expert en màrqueting digital internacional, que ens va ajudar a definir un pla estratègic de comunicació alineat i efectiu, amb criteris SMART. I finalment, el 18 de juny, vam participar en una sessió d’intercanvi de bones pràctiques entre clústers, acompanyada d’una formació pràctica sobre noves funcionalitats i resolució de dubtes de la mà de TimTul, la plataforma de gestió web utilitzada per molts clústers.

Des del Clúster Food Retail agraïm a ACCIÓ, per impulsar espais de formació que ens ajuden a créixer i a millorar com a organització.