Des del Clúster Gourmet de Catalunya, ahir vam organitzar el primer FOOD NETWORKING. Un esdeveniment realment exitós. A la sala Interacció d’ACCIÓ, situada al Passeig de Gràcia de Barcelona, vam establir una connexió molt efectiva entre unes quantes start-ups innovadores i una sèrie d’empreses apuntades a l’activitat degut al seu interès per fer possibles col·laboracions.

Des del Clúster Gourmet de Catalunya, ahir vam organitzar el primer FOOD NETWORKING. Un esdeveniment realment exitós. A la sala Interacció d’ACCIÓ, situada al Passeig de Gràcia de Barcelona, vam establir una connexió molt efectiva entre unes quantes start-ups innovadores i una sèrie d’empreses apuntades a l’activitat degut al seu interès per fer possibles col·laboracions.

Totes elles, d’una manera o altra, mantenen relació amb el sector de l’alimentació de qualitat, un sector que està veient-se afectat per la revolució tecnològica i la conseqüent digitalització. Per tal de conèixer les noves tendències i els conflictes a resoldre, es van proposar tres reptes:

En primer lloc, les start-ups Go Pure, Alimenthia, Bûmerang i Go Zero Waste App van parlar sobre la importància de la recerca de nous ingredients i materials per a promoure i millorar la sostenibilitat. Acte seguit, vam centrar-nos en la incorporació d’eines per a millorar les vendes i la relació amb els clients de la mà de Factic i Saphi i, per finalitzar, Promo Go i Datancia es van sumar al debat sobre la indústria 4.0.

Per tal de que tothom pogués donar la seva opinió, adquirir nous coneixements i compartir experiències, la idea de formar round tables entre start-ups i assistents al final de l’activitat van ser de gran ajuda.

Gràcies a tots els participants. Si t’interessa el sector de l’alimentació gourmet, estigues atent/atenta perquè això només acaba de començar.